Laatste werkdagje van de week!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Xaviera Bicker - WaarBenJij.nu Laatste werkdagje van de week!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Xaviera Bicker - WaarBenJij.nu

Laatste werkdagje van de week!!

Door: Xaviera Bicker

Blijf op de hoogte en volg Xaviera

01 December 2011 | Ghana, Accra

Donderdag 1-12-2011
Good evening..
Vandaag was dan weer het laatste dagje van de week om te gaan werken.. Want morgen zijn we lekker vrij omdat, het morgen hier een feestdag is.. Dus dat komt wel mooi uit.. Dan kunnen wij weer lekker vroeg naar Acrra toe om boodschappen te doen en te pinnen.. Want ja ook dat moet gebeuren..

Maar goed we moesten dus vandaag nog wel stage lopen.. Dus Ilse en ik zijn weer gezellig naar Kasseh gegaan.. Toen we daar aankwamen waren we weer lekker optijd en niemand was er nog.. Dus gingen we maar lekker in het zonnetje wachten.. Kunnen we ook nog een beetje bruin worden..
Toen de andere collega’s aankwamen zijn we binnen gaan zitten want het was toch nog wel iets te warm om in de zon te zitten.. Het zweet stond al weer op ons voorhoofd.. Dus heel lekker is dat niet als je dan nog moet werken.. Maar ja..
Daarna zijn we met 3 andere collega`s naar twee dorpjes gegaan.. Ik apart en Ilse ook apart.. Toen we daar waren hebben we weer kindjes gewogen en gevacineerd..
En ik mocht gezellig alles opschrijven in het regestratie boek.. En moest bijhouden hoeveel mensen we vandaag hadden geholpen en hoe oud ze waren.. Maar mijn collega’s waren lekker chaotisch want ze ging een kind vacineren terwijl die nog te jong was voor die vacinatie.. Want ze hadden de folders door elkaar gehaalt.. Maar ja gelukkig was het niet erg.. En ook ik netjes afwachten tot mijn collega het gewicht had ingevult zodat ik het kon invullen in het registratieboek.. Maar toen gaf ze soms de boekjes gewoon al terug aan de moeders.. Dus ik er iets van gezegt dat ik het nog moest opschrijven.. En toen ow ja.. Dan denk ik als ik er niet bij was hoe was het dan gegaan.. Maar ja.. En toen op een gegeven moment toen we bijna klaar waren moesten er nog twee kindjes een vacinatie krijgen.. Maar die hadden we niet meer, dus moesten we wachten tot de andere terug kwamen uit het andere dorpje.. Zodat we die kindjes nog konden vacineren.. En gelukkig hadden die nog wel de vacinaties.. En toen zijn we met z’n alle naar de clinics terug gegaan. En daarna naar huis.. Omdat we toen klaar waren met werken.. Toen we thuis kwamen hebben we nog even gelaptopt en heb ik reisverslag van gistere ook nog getypt.. En heb ik samen met Sara en Kelly nog gekaart.. En strakjes nog lekker nog skype met mama en markje..
Dikke kussies..

  • 01 December 2011 - 22:41

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Zo dat was gezellig op skype, konden we tenminste gezellig live kletsen. Je dag ervaringen live gehoord.
    Maar toch lees ik dit ook nog.
    Oma (98 jaar) vanavond je dvd laten zien, dat vond ze prachtig, ze zag jou gewoon op de tv, dat vond maar raar.Ze heeft genoten van jullie.

    Zo jullie hebben al lekker week end, ga er maar van genieten, veel plezier allemaal.

    Liefs,
    dikke knuffels,
    Mama en Papa

  • 01 December 2011 - 23:09

    D:

    Hoi Xaviera,

    Niet te bruin worden he? Anders herken ik je niet meer :P
    Veel plezier in C.C.

    groet D

  • 02 December 2011 - 06:07

    Paul Bartman:

    Hallo Xaviera ,

    Na gedane arbeid is het goed rusten.
    En jullie gaan een lang feestelujk week-end tegemoet.
    En nu maar hopen op mooi weer !!!???!! Oh , ja het is daar bijna altijd mooi weer.
    Nou ja af en toe een regenbui....goed voor de plantjes...... zeggen ze hier.
    Als jullie thuis zijn en jullie missen de vruchten dan is er in Rotterdam , elke zaterdag een Afrikaanse markt. Zal wel via internet op te zoeken zijn waar dat in Rotterdam is.

    Tot hoors en alvast veel plezier het komend week-end.
    Paul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Xaviera

Actief sinds 12 Sept. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 38874

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 22 December 2011

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: