Opruim tik.. - Reisverslag uit Accra, Ghana van Xaviera Bicker - WaarBenJij.nu Opruim tik.. - Reisverslag uit Accra, Ghana van Xaviera Bicker - WaarBenJij.nu

Opruim tik..

Door: Xaviera Bicker

Blijf op de hoogte en volg Xaviera

13 December 2011 | Ghana, Accra

Dinsdag 13-12-2011
Vandaag moesten Ilse en ik weer gaan werken in Ada foah bij de kliniek.. Maar omdat Astrid nog steeds ziek is en Judith daar bij bleef.. Zijn wij naar Kasseh gegaan om daar bij de kliniek te werken. Want dat vonden we toch wel iets leuker, omdat we die mensen daar natuurlijk al kennen en hun het toch wel jammer vonden dat wij weg gingen.. Toen we daar aankwamen waren ze verbaasd dat wij er waren en vooral toen we zeiden dat we hun kwamen helpen.. Maar ze vonden het wel erg leuk.. Dus hebben we hun geholpen met het invullen van het registratie boek.. En daarna gingen we nog even binnen kijken bij de vacinaties.. Maar er was helaas niet zoveel te doen dus zijn we maar naar het ziekenhuis gegaan.. Toen zijn we eerst nog even lekker kleine mangotjes gekocht om op te spullen, want die zijn echt super lekker.. Toen we bij het zieknhuis waren zijn we naar Matron gegaan. Want we wouden afspraken maken met Matron want die moet onze opdrachten afteken.. Maar die was er helaas niet.. Dus toen hebben we nog een rondje gedaan in het ziekenhuis en zijn we naar huis gegaan. Voordat we de taxi instapte hebben we een lekkere mango opgepeuselt.. En toen we thuis waren.. Heb ik mijn kleertjes weer is lekker gewassen en mijn koffer enzo opgeruimt.. Want ik had er weer een zooitje van gemaakt maar dat is nu weer netjes. Nu de andere nog..
Daarna heb ik beetje met mijn laptop gespeelt en verder weet ik nog niet wat ik ga doen..
Misschien krijgen jullie dat dan morgen nog wel te horen..
Ow ja net nog even mijn bedje verschoont.. want dat was ook weer is nodig..
Dikke kussies..

  • 13 December 2011 - 20:21

    Paul Bartman:

    Hallo Xaviera ,

    Het is voor jou aftellen ,nietwaar ??
    Nog ongeveer 2 weken ?? Ja , dan ben je weer lekker thuis.
    Op het ogenblik staat er een frisse ( koude ) wind.
    Het zal wel even wennen zijn .
    Een heel andere leef situatie

    Opruimen behoort ook tot het dagelijks werk en opgeruimd....staat netjes.

    Tot hoors,
    Paul.

  • 16 December 2011 - 16:13

    Mama:

    Hoi Xaviera,

    Ja dat is wel eens nodig, om een opruim woede te krijgen, dan wordt er eens goed opgeruimd.
    Meestal schiet dat erbij in, omdat je geen tijd of zin erin hebt.

    Jammer dat Astrid nog steeds ziek is, ik hoop dat ze snel weer wat op knapt.
    Zo nog maar genieten van de mango's want hier zijn ze niet zo lekker als bij jullie!!!!!!!!!

    Liefs,
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Xaviera

Actief sinds 12 Sept. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 38868

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 22 December 2011

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: